2016. március 5., szombat

Prológus (A kezdetek kezdete)

Sziasztok! Itt a prológus. 


Sziasztok, a nevem Bence Schimdt. Ha ismerős a családnév, az nem csoda, mert Kendall Schimdt a testvérem. 17 éves vagyok. Jelenleg egy parkban ülök összetörve, és most elmesélem hogyan jutottam el ide. Az egész kalandom, amibe egy románcok, rosszakarók, balesetek, megcsalások és egy nagy titok fűz át.

Egyik nap tartottam haza a gimiből és mikor beléptem nagyon lesokkolt, amit láttam.


"Viszlát és sok sikert Kendall!" emlékezem még tisztán a feliratra.
- Miről maradtam le?- kérdeztem.
- Gyere, elmondom négy szemközt- hívott félre Kendall.- Bence figyelj! Nemrég kaptam főszerepet és lemez szerződést is egy sorozatban.
-Nem akarom, hogy elmenj!- mondtam, majd megöleltem.- Én Nélküled megőrülök!- néztem rá szomorúan.
- Tudom! Ezért is beszéltem anyáékkal- mosolygott.
- Miről?- néztem fel hirtelen.
- Arról, hogy te is jössz velem, úgyhogy menj csomagolni- fülig ért a szája.
- Na, ne!!! -kiabáltam és rohantam pakolni.

*Kendall szemszöge*

Bence érzelmileg nagyon labilis, kedves, őszinte, együtt érző fiú, aki csak nekem mondja el, hogy mi történik vele és ezért nem hagyom magára.

*Bence szemszöge*

Nagyon boldog voltam, hogy én is megyek Kendallel! Első halássra el se hittem az egészet, de végre megváltozhat az összes rossz, jóra. Meg is kérdeztem, hogy mikor megyünk, mire ő azt mondta, hogy holnap. Miután elbúcsúztam azt osztályomtól, már indulunk is a reptérre.

*Másnap*

- Sziasztok!- léptünk be a terembe. Épp osztályfőnöki volt.
- Miért nem hoztál a mai napra felszerelést?- kérdezte az osztályfőnököm.
- Azért, mert csak elbúcsúzni jöttem, mert itt hagyom New Yorkot és L.A.-be költözöm Kendallel- mikor kimondtam a nevét akkor integetett. Meg volt a búcsúzkodás és mentünk a reptérre ahol anya, apa várt ránk. Megkaptuk a vigyázzatok egymásra előadást, meg az többi sablonszöveget. Hirtelen megszólalt a hangosbemondó, hogy kezdjük meg a beszállást. Felszálltunk a gépre és elkezdődőt a felszállás. Csináltam egy képet a levegőből.


Az út hat órás volt, ami alatt végig zenét hallgattam. Mikor leszálltunk, négy fiú várt minket...

3 megjegyzés:

  1. Szia :) nekem nagyon tetszik a blogod bár az előzőt nem olvastam,de ez nagyon tuti lett :D c:
    Csak egy icipici megjegyzésem lenne ha nem haragszol meg érte :) az L.A. nem L.Á.
    Nem kötekedésből írtam c:
    Hamar kövit *-*

    VálaszTörlés
  2. köszi nem sértődöm meg az ilyenekért nekem ezek szegitenek

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett :D nekem nagyon tetszik! Hamar kövit

    VálaszTörlés