2016. március 6., vasárnap

1.Rész Új hely

Sziasztok!
Itt az első rész remélem tetszeni fog!

Mikor leszálltunk, három fiú várt minket.
-Helló! - jöttek oda köszöni.
-Sziasztok! - köszöntünk mi is.
- Én Logan Henderson vagyok. Bemutatom Carlos Penat és James Maslowot - mutatkozott be mindenki helyett Logan.
- Én Kendall Schmidt vagyok. Ő pedig a tesóm, Bence Schmidt - mutatott be a testvérem.
- Bence is szerepelni fog? - kérdezte az hiszem Carlos.
- Nem, én nem fogok, csak eljöttem, mert Kendallel nagyon szoros a testvériségünk - válaszoltam.
- Milyen szoros? - kérdezte röhögve James.
- Nagyon szoros! Nem akartuk soha azt, hogy külön szobánk legyen - mosolyogtam már én is.
Kendall és Logan elment a csomagokért.
- Bence muszáj volt neked három bőröndöt hozni? - kérdezte Kendall.
- Igen! Egybe vannak a cipőim, a többibe a ruháim, meg egy utazó, ami nálam van, de abba is ruhák vannak - válaszoltam.
- Tetszik nekem ez a csávó - mondta James.
- Miért? - kérdezte Logan.
- Nagy az egója - mondta, mire én nyakon csaptam.
- Nem vagyok egoista, csak sok dolgom van - mondtam.

Beraktuk a bőröndöket és elindultunk haza. Az út fél órás volt. Mikor kiszálltunk, csak bámultam.




A ház nagyon nagy, szép és tágas volt, sok szobával. Nekem a stúdió tetszett a legjobban! Mikor befejeztem a pakolást, egyből odamentem és elkezdtem vele ismerkedni. Bementem és elkezdtem egy kicsit énekelni. Nagyon meg voltam elégedve a stúdióval! Hirtelen betoppant Carlos, de én nem vetem észre, és csak énekeltem tovább.
- Jó hangod van! Gyere enni, most jött meg a pizza - mondta.
- Oké - mondtam és kiléptem, mert mentünk enni.
- Hol voltál? - kérdezte Kendall.
- A stúdióba - mondtam és elkezdtem enni.
- Gondolhattam volna! - röhögött fel.
- Nem csalódtam! - tört ki belőlem a röhögőgörcs.
- Három! - kiáltott Kendall, mire én elkezdtem futni. A házat háromszor is körbe futottuk, mire elkapott.
- Mindig olyan nehezen kapsz el - vigyorogtam a képébe.
- Ja, nem én voltam futóversenyző - nézet rám szúrósan.
- Nem kel mondani - néztem rá hülyén.
- Majom! - adott egy tockost és leült, ekkor csengetek.
- Nyitom! - kiabáltam.- Szia!- köszöntem.
- Szia! Te vagy az új szomszéd, igaz? Bemutatkozni jöttem - mondta kedvesen. - A nevem Sam Emerson.
- Bence Schmidt - ráztunk kezet. - Nem csak én vagyok az új szomszédot.
- Kik még? - kérdezte.
- Gyere be és bemutatom őket.
Bejött és én meg bemutattam neki mindenkit.
- Jó sokan vagytok! - mondta nevetve.
- Ez nem igaz! - mondtam, és elindultunk az ajtó felé. - Holnap, ha ráérsz, körbe vezethetnél a városban - mondtam egy mosoly kíséretében.
- Szívesen elkísérlek! - mondta és odaadott nekem egy papírt, amin a száma volt és ez a felirat: Call me.

Elköszönt és elindul. Én felmentem fürödni és eltetem magam másnapra.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése